czwartek, 21 czerwca 2012

Dekoracje ślubne- granat i soczysta zieleń!


Ostatnio byłam zachwycona moją Klientką, jak pięknie wyglądała na swoim ślubie. Znalazłam zdjęcia, które mi o Niej przypomniały, krótka sukienka i woalka we włosach..urocze, pozdrawiam gorąco Hanie :)

Podoba mi się użycie kolorystyki w poniższych zdjęciach, czyli granatu - buty Panny Młodej przepięknie komponują się z torebką w tym samym kolorze, a Pan Młody w granatowym garniturze idealnie do swojej przyszłej żony "pasuje" :) 
i zieleni- która pojawia się w dodatkach  i dekoracjach. 
Przemieszana soczysta zieleń razem z granatem, tworzy ciekawą całość.



dodatki ślubne- granat



 dekoracja kościoła - kalia






 butonierka z kali


babeczki ślubne


butonierka w kolorze zieleni


 bukiet ślubny- hortensja, kalia


dekoracje ślubne- granat








 
dekoracje sali- kolor granatowy


bufet ślubny








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz