wtorek, 26 czerwca 2012

Ciekawa paleta barw- inspiracja


W poszukiwaniu inspiracji w kolorystyce turkusu na ślub mojej koleżanki, natknęłam się na te o to zdjęcia... Moim zdaniem bardzo ciekawa aranżacja, nowoczesna, lekka i przyjemna dla oka :) 
Podoba mi się zestawienie tych kolorów. Sądzę, że do odpowiedniego wnętrza sali, użycie ich
może niejednego gościa zachwycić, a na pewno zadziwić, bo rzadko zdarza się taka kolorystyka na ślubie. 
A Wy jak uważacie?


 

dekoracje ślubne- turkus i fiolet




 tort weselny- fiolet


 inicjały na ślubie


 dekoracja stołu- ślub


 ślub- goździk









Już wiem dlaczego ta kolorystyka mi się podoba, zauważyłam właśnie, 
że mój blog tworzyłam w tych odcieniach :)

1 komentarz:

  1. Zakochana jestem w tych kolorach- zwłaszcza ich zdecydowanych odcieniach, teraz tylko trzeba Pana Młodego przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń