poniedziałek, 11 czerwca 2012

Dekoracje ślubne- realizacja Cegielnia Rzucewo


Witam po dłuuuuugiej nieobecności... 
miałam ostatnie dni pełne zajęć, dlatego mam nadzieję, że wybaczycie mi brak wpisów :)
Poniżej przedstawiam "owoc" ostatniej pracy..zdjęcia wszystkiego nie oddają, 
ale chociaż zobaczycie kawałek wykonanej, moim zdaniem, dobrej roboty :) 

Wesele odbyło się w już wcześniej wspomnianej- Cegielni w Rzucewie, 
gdzie tak jak pisałam, miejsce i lokalizacja zachwyca, a jedzenie jest wyborne.
Jeżeli chodzi o dekoracje to hortensja była głównym kwiatem na tym ślubie, a kolor to fiolet, róż i soczysta zieleń, która ożywiła to miejsce. Mnie osobiście podobają się lampiony 
podwieszone nad parkietem i nad tłem Pary Młodej (niestety nie mam zdjęcia). 
A jak Wam podoba się ta dekoracja ślubna ?

Ps. Zapraszam do zapoznania się z ofertą na mojej stronie internetowej http://fun-decor.pl/


plan rozmieszczenia stolików

lampiony 

dekoracje ślubne Cegielnia 


winietki- fiolet

dekoracje ślubne - hortensje

dekoracja krzeseł

dekoracje ślubne Cegielnia

ślub- bańki szklane 


dekoracje - hortensje







dekoracje ślubne auta












                                             zdjęcie z http://www.facebook.com/CegielniaRzucewo
                                                            http://www.ewazaprasza.com.pl/

                                                                     http://fun-decor.pl/

                                                        zdjęcia dekoracji - Tomasz Przybylski

        A tak wyglądała sala przed dekoracją :








9 komentarzy:

  1. Udekorowała Pani salę bardzo efektownie i przede wszystkim dekoracje idealnie pasują do surowych murów cegielni - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!!! Dekoracja nie zabraąl miejscu ani klimatu ani charakteru. Prawdziwie elegancka i przemyślana kompozycja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już parę dekoracji fun-decor, profesja w każdym calu, super gust, każda dekoracja pasuje do klimatu miejsca i otoczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagoda rewelacja!Jesteś niesamowita,pełen profesjonalizm:)Pozdrawiam Sylwia Beyrowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuś dzięki :) przyjedź do mnie.. z Anią razem coś wykombinujemy :))

      Usuń
  5. O tak, wystrój cegielni rewelacyjny! Poza tym, widziałam efekty innych dekoracji - nawet wystrój na urodzinowe domowe przyjęcie-niespodziankę dla Mirka robił duże wrażenie!Jakie szczęście, że moją salę weselną też dekoruje Jagoda :-) Stefanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za tak miłe słowa! :)
    A buziaki dla Stefanki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie :)
    Pomysł na zdjęcia przed i po rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  8. 35 yr old Sales Associate Rheta Blasi, hailing from Bow Island enjoys watching movies like Topsy-Turvy and Mountain biking. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Ferrari 275 GTB/C Speciale. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń