wtorek, 22 stycznia 2013

Realizacje "Sylwester 2012/2013" - mix


Mam nadzieję, że rok 2013 zaczął się Wam pozytywnie i taki pozostanie aż do końca :)
....pełen uśmiechu z dużą dawką energii !!!

Dla mnie przedsylwestrowy czas był bardzo pracowity, 
także dzięki www.skyeventsgroup.pl, i oby też ten rok taki był :) 
Poniżej zamieściłam zdjęcia z realizacji z hotelu Sofitel Grand, Hilton i Posejdon. 
Fotografii jest mało, bo po prostu nie miałam czasu ich robić i musicie mi w to uwierzyć :)

A już niedługo zapraszam na zdjęcia z moich wykładów 
 " Perfekcyjna Pani Domu- nakrycie i dekoracja stołu " :)))
W kolejnym poście dowiecie się również o przyszłych warsztatach prowadzonych przeze mnie.
Zapraszam !

------------------------------- 
 W Hotelu Sofitel Grand w Sopocie odbył się sylwester w stylu flamenco fiesta.
Wykonaliśmy tło sceny w barwach flagi Hiszpanii (czerwono-żółtym), 
napis podświetlany oraz kompozycje w wazonach z ledami, z dodatkiem wachlarzy.






podświetlany napis flamenco fiesta



ulotka sylwestrowa hotelu


przygotowania 


kompozycje kwiatowe z wchlarzami



tło sceny


podświetlane wazony


sylwester 2012/2013





W hotelu Hilton wykonaliśmy podświetlane słupy.





podświetlane słupy






sylwester 2013




W hotelu Posejdon został zorganizowany Sylwester w stylu marynistycznym.
Wykonaliśmy całą dekorację sali wraz z kompozycjami z kwiatów.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz