czwartek, 23 sierpnia 2012

Ślub w Toskanii pełen radości :)))


Oj, długo mnie tu nie było, za co mogę jedynie Was wszystkich przeprosić... 
Brak postów mogę wytłumaczyć intensywną pracą w terenie, mam nadzieję że wybaczycie mi to :)

Ostatnio pewien znajomy polecił mi wakacje w Toskanii, 
region, który jest perłą Włoszech - malownicze widoki, kąpiele w lazurowym morzu i przede wszystkim, dla smakoszy, toskańskie wina, sery i inne specjały kulinarne. Ja już chciała bym tam być....
Dlatego dzisiejszy wpis zainspirowany jest właśnie tym miejscem.
Ślub w Toskanii- pełen koloru, życia i radości!!!
Zapraszam :)

ślub w Toskanii 

    dekoracje ślubne - kolorowo

lampiony, ślub



balony, wesele

dekoracje stołu



suknia ślubna



kwiaty, ślub





butonierka

wstążki na ślub

dekoracje ślubne, ogród




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz